Ssssstttt-age

Standaard

En het is weer zover, morgen begint er alweer een nieuwe stage. Deze keer is het onze ‘keuzestage’ dat wil zeggen dat we zelf mochten kiezen in wat voor school we zouden staan. We mochten echt eender wat kiezen, maar natuurlijk kreeg niet iedereen zomaar zijn keuze. De school in kwestie moet natuurlijk stagiaires willen.

Ik koos voor buitengewoon onderwijs, type 2. En ik kreeg zo’n school. En nu start ik daar morgen met lesgeven. Of toch ongeveer. Morgen moet ik nog maar 100 minuten een les ‘muvo’ geven. Muvo-lessen zijn altijd mijn favoriete lessen! Toch als ik niet zelf moet zingen πŸ˜€

Naar de les van morgen kijk ik wel uit. Naar de volgende dagen niet echt. Ik weet helemaal niet waaraan ik mij moet verwachten, ik heb mijn klasje nog maar 2 keer gezien. Daardoor wist ik het niveau van de leerlingen niet goed en kon ik niet inschatten hoe moeilijk ik mijn lessen mocht maken. Dus, om mijn uitleg samen te vatten: wie weet zegt mijn juf straks: maak alles maar opnieuw want het is veel te moeilijk! En dan ga ik wenen denk ik. Maarja, het zal wel goed komen zeker?

 

Om eventjes tot rust te komen (want ja, ik ben een echte stresskip!) deel ik een mooie quote met jullie. Eentje van mijn spirituele kalender Happinez!. Dat was mijn kadootje aan mijzelf voor het nieuwe jaar. Zo kan ik 365 ochtenden genieten van de mooie woorden. En zo

happinez-scheurkalender-2014

Wie naar buiten kijkt droomt.
Wie naar binnen kijkt ontwaakt.

-Carl Gustav Jung-

»

    • Dankje Troy!
      De eerste week is heel goed gegaan!
      ‘Mijn’ 7 kinderen kunnen het soms heel erg uithangen, maar ze zijn even vaak super enthousiast en tof! Ik vind het voorlopig heel erg leuk om met hen te werken.
      En mijn juf is ook tevreden, dus beter kan niet πŸ™‚

      Op naar de tweede week!

      • Ach, alle kinderen kunnen het wel eens uithangen, dat is nu eenmaal onderdeel van kind zijn en we zijn er allemaal doorheen geweest! πŸ˜€

        Komt helemaal goed joh, succes, maar vooral, geniet er van! πŸ˜‰

Geef een reactie

