Zonnige badkamer

Standaard

Ik hou van onze badkamer. Waarom? Gewoon. Omdat ik ervan houd. Simpel als dat.

En ik houd vooral van het uitzicht vanuit onze badkamer. Eigenlijk is het helemaal geen bijzonder uitzicht. De zon maakt het bijzonder. De laatste maanden zag ik vaak een prachtig gekleurde lucht achter ons badkamerraam verschijnen. En daar kan ik van genieten. Vooral als ik dan de vogels erdoorheen zie zwaaien. Want ja, eigenlijk zwaaien vogels een beetje.

Als ik dan telkens die mooie ‘luchten’ zag, kon ik niet anders dan er een foto van te nemen. Ik heb er ondertussen al een heel pak verzameld. De mooiste heb ik gebundeld.

Nee, ik ben hélemaal geen professionele fotograaf. Nee, ik heb helemaal geen goed fototoestel. Ja, ik heb teveel ingezoomd waardoor de foto’s al zeker geen goede kwaliteit meer hebben. Ja, ik heb ze niet helemaal recht naast elkaar geplaatst. En nee, dat kan mij allemaal niet schelen want ik ben trots op mijn fotootjes. Oh en ook nog het vermelden waard: ik heb op geen enkele foto één of ander effect geplaatst. De lucht is soms écht zo roos als een barbiepop.

 

zon vanuit de badkamer

 

PS: School drives me crazy! Vandaar dat ik enkel nog tijd heb om foto’s vanuit mijn badkamer te trekken. Mijn blogje mist mij, ik weet het…

PSS: Ja, er zit eigenlijk één foutje in mijn collage. De maan is niet gelijk aan de zon. Achja, ik vond die volle maan ook zo mooi!

Eén reactie Volgende »

  1. Wow, ongelooflijk uitzicht om tot rust te komen voor of na een zware dag en tijdens een ontspannende douche of bad lijkt me! En ach, professioneel fotograaf… Wanneer ben je dat en wanneer ben je dat niet, het zijn best mooie foto’s, dat is wat telt!

Plaats een reactie