Juf Sarah

Standaard

Yes, yes, yes! Het is echt zover nu! Ik mag voor een heel jaar aan de slag in het 2de leerjaar! Halftijds, net zoals ik wou! Mijn geluk kan bijna niet op! Het is in een klein dorpsschooltje helemaal niet ver van mij, dus beter kan niet.

Deze ochtend had ik nog geen idee of ik ooit werk ging vinden en nu is het zover. Ik heb mij gisteren en eergisteren dan ook nog eens flink bezig gehouden met solliciteren. 79 mails heb ik toen gestuurd om precies te zijn. En het heeft dus zijn vruchten afgeworpen. 🙂

Mijn collega juf lijkt me heel erg sympathiek en vriendelijk. Ze wou nu plots halftijds werken omdat haar vader net voor de zomer overleden is en ze heeft het er erg moeilijk mee. Ik kan haar geen ongelijk geven, ik weet hoe het voelt.

Het lijkt bijna een beetje voorbestemd dat ik dit schooltje terecht kom. De naam van het schooltje heeft een soort van dubbele betekenis voor mij die te maken heeft met mijn papa. Dus dat maakt het nog extra speciaal. En dat de juf haar vader ook is verloren, schept alweer meteen een band.

Ik kijk er echt héél erg hard naar uit. Nog twee weekjes en ik mag al voor mijn klasje staan. Het is echt super spannend en ik moet nog héél veel regelen (denk ik toch). Maar ik ben er zeker van:

491f68a1468f78e10644b2a2a1095046

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

»

Geef een reactie

