Regenbogen

Standaard

Hoera, hoera, hoera! Mijn blog bestaat nu 3 jaar. 3 jaar, even lang als mijn papa zijn afwezigheid in mijn leven. De dood van mijn papa was dan ook de reden om met deze blog te starten.

Na 3 jaar kan en moet ik zeggen dat mijn blog mij heeft geholpen. Of toch het schrijven ervan. Sterker ben ik er zeker en vast van geworden. Ik heb geleerd dat ik, ondanks dat ik het vaak niet merk(te), vooruitgang maak(te) in mijn rouwproces.

Ook de steun van mijn enkele  -trouwe- lezers, deed mij steeds deugt. Bedankt daarvoor! Dat ik anderen af en toe wat kan helpen door over mijn eigen gevoelens te schrijven, maakt mij ook blij. Aan alles in het lezen zitten steeds twee kanten hé.

Ik kan enkel zeggen dat ik hoop dat mijn blog mijn veilige haven blijft in moeilijke tijden. Er zijn periodes dat ik er wat meer nood aan heb, dan andere periodes. Er zijn periodes waarin ik mijn papa nog steeds hartverscheurend hard mis en er zijn periodes waarin ik met het verdriet kan verder leven. Deze periodes zullen zich volgens mij steeds blijven afwisselen. Misschien is het ook beter zo. Want zonder de dieptes geniet je niet van de hoogtes en zonder vallen kan je nooit weer terug opstaan. Regen en zon zijn beide nodig om te genieten van een prachtige regenboog. Wel, laten we hopen dat ik nog vele regenbogen te zien krijg in mijn leven.

836a1581a135e76c11e1bd87cd18dde2cmVnZW5ib29nMy5qcGc=.jpg_500x500

Laten we klinken op de regen en de zon! En opdat die regenbogen dan ook af en toe eens op mijn blog mogen verschijnen!

Eén reactie »

Geef een reactie

