2 – Nooit verloren voorwerpen

Standaard

Camera 360

“Ik heb nog een verrassing bij voor u. Kom maar eens kijken in mijn valies. Kwak kwak kwak.” En daar toverde mijn papa een badeendje tevoorschijn. 

Mijn papa ging heel vaak op hotel. Hij heeft een aantal jaar in Polen gewerkt en ook in Duitsland. Terwijl hij daar werkte, ging hij ook nog steeds regelmatig op hotel, zakenreizen enzo. Telkens hij op hotel ging, nam hij iets voor mij mee. Sowieso de zeepjes, shampoo en de tandenborstels. Maar in sommige hotels lagen er nog andere leuke spulletjes. Zo gebeurde het héél af en toe dat ze in een hotel een badeendje cadeau gaven. En wat was ik daar blij mee! Ik was zot van die gele beestjes.

De drie eendjes hierboven, heb ik dus van mijn papa gekregen, mede dankzij de hotels. Wanneer ik ernaar kijk, denk ik aan hem. Dan denk ik terug aan die gelukzalige momenten tijdens het in ontvangst nemen van mijn cadeautjes. En dan denk ik aan mijn lieve papa die mij steeds lieve cadeautjes gaf.

»

    • Ah, je bedoelt mijn lay-out die anders is? Dat is eigenlijk een ongelukje. Ik wou eens iets testen en plots vond ik mijn oude lay-out niet meer terug. 😦 Dus nu doe ik het maar met deze!

      En ja, ik ben ook bij met de herinnering aan mijn badeendjes. 🙂

      • Dan vind ik jouw “ongelukje” nog wel iets hebben! 😀
        (Mocht je terug willen naar je vorige lay-out, WebArchive archiveerde jouw blog en voorheen had je het Triton Lite thema 😉 :D)

      • Amai 😀 ik weet niet waar je dat kan terugvinden. Maar je hebt gelijk, het heeft wel iets. Dus ik hou het voorlopig maar even bij dit. Wat afwisseling kan nooit kwaad hé.

Geef een reactie

