Tintelend Tinderen

Standaard

Wat een ontdekking!

tinderlogo

Ik zit sinds een week op Tinder. (Voor degenen die het niet kennen, een dating-app.) Er ging een nieuwe wereld voor mij open. Ik had er geen idee van dat er jongens bestaan die interesse in mij hebben. En ja, ik geef het toe, het boost mijn zelfvertrouwen en ik word er vrolijk van. En ja, het is helemaal niet hetzelfde als een echt ‘live’ gesprek hebben. Maar toch, ik vind het leuk.

Ik heb al een stuk of 50 ‘matchen’, maar ik heb er ondertussen ook alweer meer dan 30 ‘ge-unmatched’. Er zijn zelfs al drie jongens die ik heb toegevoegd op fb. En รฉรฉntje van die drie, daar heb ik al een boontje voor. Jaja, ik ga er helemaal voor! Het klinkt misschien allemaal heel onnozel, maar voor mij zijn dit toch wel grote stappen vooruit.

Wat er verder van komt, dat zie ik wel. Ik amuseer me en het zijn gezellige babbels met toffe en lieve jongens. Meer verwacht ik er voorlopig niet van en meer heb ik voorlopig ook niet nodig.

Wat een beetje aandacht toch met een mens kan doen!

»

  1. Leuk om te lezen, Sarah! ๐Ÿ™‚ Geniet van de gesprekken. Wie weet leer je iemand wel beter kennen! Ik gun het je helemaal. Je bent een fantastische vrouw! xxx

  2. Haha, Tinder is inderdaad leuk! ๐Ÿ˜€
    Al heb jij duidelijk meer succes dan mij of ben ik heel kieskeurig! Ik heb nog maar 3 matches (waarvan รฉรฉn een vriendin is die ik sowieso al kende :D)

Geef een reactie

