Love comes and goes

Standaard

Liefde komt en gaat inderdaad. Na 5 super toffe dates en na dagenlang en nachtenlang te sms’en met L. is het alweer voorbij. Zelfs voordat het begonnen was eigenlijk. We hadden echt een klik. Maar blijkbaar is dat niet altijd genoeg. L. moet nog te veel aan zijn ex denken wanneer hij met mij afspreekt, hij is nog niet klaar voor een nieuwe relatie.

Het klinkt allemaal heel onnozel, maar voor mij betekent deze ervaring veel. Ik heb voor de eerste keer kunnen ervaren hoe leuk het is om aandacht te krijgen van een jongen. Het wegvallen van die aandacht van de ene moment op de andere, heeft mij toch triestig gemaakt. Ik wist van in het begin dat ik niet te veel mocht hopen op iets meer met L. We amuseerden ons echt allebei en na elk afspraakje kreeg ik stiekem toch wat meer hoop.

Binnen een paar dagen zal ik het allemaal wel kunnen relativeren, dat weet ik wel. Maar nu doet het toch even pijn. Gewoon omdat ik weet hoe mooi het allemaal had kunnen zijn.

Tinder laat ik voorlopig maar even voor wat het is. Eerst even bekomen van mijn eerste Tinder-avontuur.

Eén reactie »

Geef een reactie

