Tinderdate²

Standaard

Gisterenavond zat ik alweer vol spanning te wachten tot mijn nieuwe Tindermatch me kwam ophalen. Het feit alleen al dat hij mij kwam ophalen, maakte me nog zenuwachtiger. Maar goed, het is langs de andere kant dan ook wel erg makkelijk en handig.

We moesten wat heen en weer rijden. Want ondanks ik drie keer tegen B. had gezegd dat hij dat ene restaurantje moest reserveren omdat het daar altijd erg druk is, had hij toch niet gereserveerd. Dat was helaas al meteen een minpuntje. Maar ik kon het hem vergeven, zijn knappe looks maakten veel goed. B. zag er in het echt nog veel beter uit dan op zijn foto’s (en daar zag hij er al super uit, dus ja, je kan je wel inbeelden dat hij écht knap was!).

Er was nog één tafeltje vrij in het derde restaurant waar we binnenstapten. Yes, dacht ik. Maar toen zag ik B. grijnzen. Blijkbaar zat zijn neef daar toevallig ook en zijn andere neef ging er zo meteen ook aankomen. En ja, je raadt het al, dat was dus de tafel naast dat ene vrije tafeltje. B. wou liever niet daar zitten, begrijpelijk. Een eerste date doorbrengen naast je familie is toch wat ongemakkelijk. Gelukkig begreep de ober dat ook en maakte hij snel een ander tafeltje vrij waar er net mensen vertrokken waren. We zaten nog steeds vlakbij B. zijn familie, maar mij maakte dat niet zoveel uit.

Hèhè, eindelijk zaten we neer. Ik was nog steeds wat zenuwachtig en voelde me niet helemaal op mijn gemak. Hoe het kwam weet ik niet echt, misschien door het hele gedoe om er te geraken. Of door het feit dat we de nacht ervoor heel lang en openhartig hadden zitten sms’en.

Aan het einde vroeg B.: “Zal ik je dan terug thuis afzetten?” wat mij een subtiele hint leek om mij duidelijk te maken dat hij niets meer wou gaan drinken, ondanks het nog maar iets voor 9 was. Wat eerder had hij ook al gezegd dat hij er vroeg uit moest de volgende dag, dus dat leek mij ook al een hint.

Of er nog een volgende date komt, weet ik voorlopig niet. Ik hou er een beetje een dubbel gevoel aan over. Het was fijn, maar niet super fijn. Maar ik denk wel dat het nog fijner kan worden, als we elkaar nog wat beter leren kennen. En als ik mij wat meer op mijn gemak zou kunnen voelen. Ik wacht nu even af of B. stuurt dat hij nog eens wil afspreken. Ik hou jullie op de hoogte 😉

»

Geef een reactie

