Tinderdate³ – vervolg

Standaard

En ja hoor, het was weer een gezellige avond! J.had voorgesteld om naar de cinema te gaan. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet helemaal waarom jongens dat altijd als date willen – je kan zo weinig babbelen tijdens een film!- maar bon. Ik was al lang blij dat hij nog eens wou afspreken!

Ik stelde voor om eerst nog iets te gaan eten. Zo gezegd zo gedaan. We namen allebei een pizza Hawaï (op de menukaart stond trouwens één of andere rare vreemde naam waardoor we eerst dachten dat ze geen Hawaï hadden) en een fles Lambrusco. Een goede start van de avond dus!
De tijd vloog alweer voorbij want voor ik het wist, was het tijd om richting cinema te vertrekken. Ook daar voelde ik mij helemaal op mijn gemak. J. koos voor een romantisch filmpje, daarmee scoorde hij opnieuw wat extra punten! Tijdens de film hebben we niet veel gezegd, maar voor een keertje stoorde mij niet, de film was zo goed dat ik hem niet wou missen.
De romantiek van op het scherm sloeg nog niet echt over op ons. Ik denk dat we allebei een nogal afwachtende houding hebben, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind.

We vonden het wel allebei opnieuw een heel gezellige en leuke avond. Op naar meer van die avonden, denk ik dan 🙂

»

Geef een reactie

