Tinderdate³ – nog een vervolg

Standaard

In de hoop dat ik er terug wat vrolijker word, zal ik even verslag uitbrengen van mijn laatste afspraakje met mijn Tindervlam.

J. stuurde me vrijdag een sms’je: “Wil je morgen avond al afspreken? 🙂 Iets gaan eten en drinken bijvoorbeeld?” We hadden eerder afgesproken dat we maandag – vandaag dus – pas terug zouden afspreken (wat uiteindelijk niet is kunnen doorgaan), omdat we allebei een drukke week hadden. Dat hij nu plots vroeg om zaterdagavond al iets te doen, vond ik heel fijn.

Zoals hij voorstelde, zijn we opnieuw op restaurant geweest. Ik had deze keer een restaurantje uitgekozen en het viel in de smaak bij hem. Letterlijk en figuurlijk dan.  Daarna zijn we ook nog wat gaan drinken in een typisch oude-mannen-café. Toch bleef het gezellig.

We spraken over onnozele dingen maar evengoed over serieuzere zaken zoals onze grote dromen. We hebben veel dingen gemeenschappelijk maar er zijn ook evenveel dingen waarin we helemaal van elkaar verschillen. Zo is hij bijvoorbeeld super sportief en ben ik nog tammer dan een patattenzak. Wat niet wegneemt dat ik zijn sportieve kant niet bewonder, in tegendeel zelfs. Hij houdt van de natuur, ik ook wel, maar alle insecten en ander ongedierte weerhouden mij ervan om er heel veel tijd in door te brengen.

Maar zoals ik dus al zei, hebben we ook dingen gemeenschappelijk. Vooral kleine en grappige dingen. Allebei hebben we appelbomen in de tuin staan, allebei eten we graag pasta, allebei vinden we Pierce Brosnan de beste James Bond, allebei hadden we vroeger blond haar, allebei komen we rustig over naar de buitenwereld toe terwijl we vanbinnen stresskiekens zijn, allebei houden we niet van telefoneren, …

Het was dus alweer een fijne, gezellige en lange avond (in de positieve zin dan!). Ik vind onze afspraakjes nog steeds leuk en ik wil J. nog steeds beter leren kennen. Dus ja, op naar een volgende ‘date’.

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

Eén reactie »

Geef een reactie

